קורס תזונה שמעצים את הגוף והנפש כאחד.

הידע הרב שנצבר מתוך מחקרים תזונתיים בעשורים האחרונים, הוכיח מעל לכל ספק כי באמצעות התזונה יכול האדם להשפיע במידה רבה על מצב בריאותו הפיזית והנפשית. מאגרי הידע הנרחבים בתחום זמינים לכל דורש ומאפשרים לבני האדם לסגל אורח חיים בריאותי וכן למנוע ולהתגבר על מחלות. החל מהפחתה במשקל, דרך טיפול במחלות ובתופעות שונות ועד לטיפול במצבים נפשיים – כל אלה נכללים בלימודים במסלולים לימוד שונים של קורס תזונה.

למי מתאים ללמוד קורס תזונה?

אם אתם רוצים להבין כיצד המזון שאנו אוכלים משפיע על בריאותינו, מה כדאי לאכול כדי להתמלא באנרגיות ומאילו מאכלים מומלץ להימנע, מהי התזונה המומלצת למצבים שונים (כהשמנה או סכרת, לדוגמא) ומה אומרות גישות שונות ברפואה המשלימה על התזונה המומלצת (כנטורופתיה, האיורוודה או הרפואה הסינית) – הלימודים בקורס תזונה מיועדים עבורכם.

מה נרוויח מקורס תזונה?

היצע הקורסים בתחום התזונה הוא רב ומגוון – כך שכל אחת ואחד יכולים למצוא את הקורס המתאים עבורם – בין אם לצורך העשרתם האישית ובין אם לצורך הכשרה מקצועית – שתקנה להם מקצוע מבוקש ורווחי. קורס תזונה הוא קורס שמזין את הגוף והנפש – בואו לקרוא מידע נוסף אודות סדנאות וקורסים בתחום התזונה.

למי מתאים קורס תזונה נכונה?

מסלול קורס תזונה פונה לקהל הרכב ולכל מי שרוצה להשתלב במסלול מרתק, מאתגר ומספק בין אם קיים ידע קודם וניסיון מעשי בתחום. הלימודים מומלצים ביקר למטפלים מעולם הרפואה המשלימה המעוניינים בהעשרת ארגז הכלים הטיפולי שלהם וברכישת ידע מקצועי נוסף.
ידע זה ניתן לשלב במסגרת עבודתם הנוכחית מתוך כוונה לסייע למטופליהם, לשפר ולשנות את חייהם.

תנאי הקבלה לקורס תזונה

תנאי הקבלה לקורס תזונה יכולים להשתנות ממוסד למוסד. בדרך קורסים אלו הם ללא תנאי קבלה מופנים לקהל הרחב.
בשביל להתקבל לקורסים יותר מעמיקים בתחום יש להציג גם תעודת בגרות או 12 שנות לימוד ובמקביל ייקבע גם ראיון קבלה למוסד הלימודים שיקבע את ההתאמה.

מגוון קורסי המשך לאחר קורס תזונה

קיים מגוון נרחב של קורסים בתחום התזונה, כך שכמעט כל אחד ואחת יכולים למצוא את הקורס המושך את ליבם והולם את מטרותיהם. בין הקורסים המבוקשים והפופולאריים בתחום התזונה ניתן למצוא את הקורסים הבאים: קורס תזונה הוליסטית וקורס תזונה טבעית, קורס מאמני תזונה, קורס תזונה לפי סוג דם, קורס יועצי תזונה, קורס תזונה על פי הרפואה הסינית וקורס תזונה לפי האיורוודה, קורס תזונה וצמחי מרפא, קורס תזונה לספורטאים ועוד רבים.

הדלתות שיפתחו לאחר סיום הקורס

בתום סיום קורס תזונה עומדות בפני בוגרי קורס תזונה אפשרויות תעסוקה שונות ומגוונות. אפשר להשתלב בשוק העבודה במסגרת בתי חולים, קופות חולים, מרכזים רפואיים, קליניקות פרטיות או ציבוריות וכדומה, וזאת בתנאי שיש להם הסמכה מקצועית כפי שנדרש בחוק. אופציה נוספת לבוגרים היא לצאת לדרך אמצעית, לצבור בעצמם קהל לקוחות רחב ולהחל לספק לו ייעוץ תזונה.

קורס תזונה מבוסס על מידע רחב שנחקר לאורך שנים והפך למקצוע מבוקש בעולם המערבי כולו. ישנם מספר מסלולי הכשרה בעקבות מגוון רחב של מוסדות לימוד. אם סיום הקורס בוגרי המקצוע יוכלו לבחור את המשך דרכם המקצועית או הלימודית.

Photo by Elle Hughes from Pexels

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות בקליק

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest