תיקי נשים – חלק בלתי נפרד מהאופנה הטבעונית שנהיית יותר ויותר פופולרית

זה לא סוד שהטבעונות הופכת ליותר ויותר פופולרית והיא משפיעה בכל כך הרבה תחומים בחיים כשאחד המרכזיים בהם הוא אופנה ותיקי נשים בפרט. מעצבות תיקים טבעוניות בעצמן ואקטיביסטיות בוחרות לעבוד עם בדים וחומרים שחוסכים סבל של בעלי חיים ותורמות לסביבה והאקולוגיה העולמית.

פייר? אופנה טבעונית היא לא פחות טובה מהאופנה הלא טבעונית וניתן למצוא פריטים כל כך יפים ואיכותיים שלא נופלים ממוצרי עור.

אופנה טבעונית – תופעה בינלאומית

אם תחפשו בגוגל על אופנה טבעונית, תראו לא מעט התרחשויות מסביב לעולם שרק גורמות להבין כמה שהאופנה הטבעונית היא פופולרית. בין היתר תוכלו לראות את אתר האינטרנט של שבוע האופנה הטבעוני שהפך לאירוע גדול מאוד מסביב לעולם וכולל בתוכו דמויות מפתח מעולם האופנה הכוללים מעצבים, דוגמניות ואנשי עולם הזוהר.

עם זאת, אין ספק שדווקא המותגים הגדולים עדיין נמנעים מלהציג את עצמם ולהזדהות עם עולם האופנה הטבעוני, למרות המאמצים שהם עושים על מנת להפחית שימוש במוצרים הגורמים סבל לבעלי חיים, כמו השימוש בפרוות אמיתיות שהפך לטאבו גדול עבור כל כך הרבה אנשים.

תיקי נשים מבדים דמוי עור – איכותיים מתמיד

דווקא אחד התחומים היותר עולים בעולם האופנה הטבעוני הוא תיקי נשים. עם הגישה לבדים וחומרים איכותיים במיוחד, מעצבות תיקים רבות בוחרות לעזוב את השימוש בעור ולהשתמש בבדי ריפוד איכותיים ובדי דמוי עור שכמעט יגרמו לכן לחשוב שמדובר בעור אמיתי. אם פעם הבדים היו אנמיים ולא איכותיים, היום איכות הבדים היא אפילו ברמה של עור אמיתי, מבחינת חוזק ועמידות.

תיקי נשים טבעוניים בישראל

בישראל קיימות מספר קטן של מעצבות תיקי נשים טבעוניים שמוכרות את מרכולתן בחנויות, שווקים ואתרי האינטרנט שלהן. העיצובים רבים וצבעוניים ויפים במיוחד ונמכרים בכל העולם.

חלקן מייצרות בעבודת יד עם בדים וחומרים מחנויות מקומיות, אחת מהן היא Chilla תיקי נשים של המעצבת גיל למל, שהחלום לעסק שלה נולד בדירה קטנה בשכונת פלורנטין בתל אביב ומאז היא מעצבת ומייצרת את התיקים היפים שלה מבדים וחומרים מקומיים עם דגש בעיצוב על הסביבה האורבנית התל אביבית והחיים בפלורנטין.

לסיכום, ניתן להגיד שקולקציות תיקי הנשים הטבעוניים גדלות משנה לשנה ואנו זוכים להנות מעיצובים מרעננים של מעצבות מקומיות מבדים איכותיים, ואופנתיים, צבעוניים, כיפיים ומלאי סטייל. ועל הדרך? אנו נמנעים מניצול ופגיעה בבעלי חיים.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות בקליק

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest