איך בוחרים מתנה לחברה הכי טובה, ומה לעשות אם היא טבעונית?

לחברה הכי טובה יש יום הולדת, ואנחנו רוצים לפנק אותה במתנה שהיא באמת אוהבת. אין כמו לתת. וכמו שנותנים את המתנה הנכונה, אז המשמעות הופכת להיות הרבה יותר עמוקה. כשבוחרים מתנה לחברה הכי טובה, צריך לחשוב, מי היא, מה היא אוהבת, מה מאפיין אותה! ומה היא הכי תאהב לקבל.

לדוגמא, אם החברה הכי טובה למשל היא טבעונית, וזה חלק משמעותי מהחיים שלה, אז נוכל לתת לה מתנה שמסמלת את דרך החיים הטבעונית שלה, וזה יכול להיות למשל תיק גב טבעוני, פאוץ' טבעוני, תיק למחשב טבעוני, ארנק טבעוני, נעליים מבדים טבעוניים.

למשל אם היא מאוד קשורה לים ולמשל היא גולשת, אז אפשר ללכת לכיוון של אוהבי הים וזה אומר שרשרת צדפות, כפכפים, בגד ים יפה. כשלמתנה יש קשר לעולם התוכן של החברה הכי טובה, אז היא הרבה יותר קולעת.

איפה קונים מתנה לחברה הכי טובה

פעם על מנת לקנות מתנה היינו צריכים ללכת לקניון או לעשות סיבוב בתל אביב בחנויות, מה שגרם לנו ממש להשקיע יום שופינג, על מנת לחפש את המתנה המושלמת. אבל כבר אין צורך כל כך לעשות את זה, מכיוון שיש לא מעט אתרים עם משלוחים מהירים ואחריות מלאה על המוצרים, למשל גם תוכלו לקנות את המתנה ולשלוח ישירות על החברה הכי טובה, כשהמתנה עטופה ועם ברכה מרגשת.

וזה אפילו מפתיע הרבה יותר מאשר לקנות את המתנה בעצמכן ולהפגש עם החברה ולמסור לה את המתנה. למה? מכיוון שכאשר עושים משלוח ישירות אליה, אפקט ההפתעה הוא הרבה יותר גדול.

יתרונות של קניית מתנה לחברה באינטרנט

אחד היתרונות המרכזיים בלקנות מתנה לחברה הכי טובה באינטרנט, זה שניתן לראות מגוון מוצרים מאתרים שונים, ולהחליט מה הכי נכון ומה הכי מתאים לתקציב שלכן, ללא הלחץ של המוכרת בחנות שמנסה להמליץ לכם כל הזמן וההמלצות כוללות שיקולים אינטרסיים של החנות עצמה, ולפעמים זו תחושה לא נעימה ומלחיצה.

כשאתן גולשות באתר אינטרנט של חנות של מתנות, אתן למעשה בוחרות את המתנה מבחירה חופשית ומתוך שקיפות מלאה של המחירים ועושות את זה בדרך הכי נוחה עבורכן, ובמקרה שיש לכן שאלות אתן שולחות מייל לבעלת האתר או מתקשרות והדרך הזו באופן כללי הרבה יותר נעימה לרכישה.

דוגמאות למתנות לחברה שאפשר למצוא באינטרנט

באינטרנט ניתן למשל למצוא מתנות ממש מגניבות באתר "אטסי" שכולל המון יצירות ומוצרים עבודת יד של מעצבים מסביב לעולם. בין היתר למשל ניתן למצוא שם דפים של מעצבות תיקים, מעצבות תכשיטים, מעצבות בגדים ועוד. מה שעוד יפה באטסי זה שיש שם אמנים מכל הנישות, כך שכאמור, אם החברה היא טבעונית, אז ניתן למצוא שם לא מעט מבחר של מוצרים של אמנים שרשמית מגדירים את עצמם כטבעונים וכל המוצרים שלהם לא כוללים מוצרים מן החי.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות בקליק

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest