איך מעצבים מטבח כפרי?

העיצוב הכפרי קוסם לכם ועיצבתם את כל הבית על פי הסגנון. כעת הגעתם לחלק של המטבח ואתם לא בטוחים מהם האלמנטים היוצרים מטבח כפרי המתאים לעיצוב הכפרי בבית שלכם. מטבחים בחיפה בעלי עיצוב כפרי כוללים מספר אלמנטים חשובים שעליהם נדבר בכתבה הבאה.

שימוש בעץ או דמוי עץ

המטבחים הכפריים שואבים השראה מהחוות הגדולות באירופה וארצות הברית בהן המטבח התאים לאווירה הכפרית שמחוץ לבית. השימוש בעץ במטבחים הללו היה שכיח וגם במטבחים הכפריים של היום הוא נוכח. תוכלו לראות מטבחים בחיפה במראה כפרי בהם יש שימוש בעץ בחלק מהחזיתות של הארונות, במשטחי העבודה ובמדפים הפתוחים. העץ או דמוי העץ מכניסים את החמימות הכפרית אל תוך הבית ומשרים את האווירה השלווה והנעימה.

פרזול ברזל מחוספס

אחד האלמנטים בתוך מטבחים בחיפה במראה כפרי הוא הידיות. ידיות המאפיינות מטבח כפרי יהיו ידיות שהמראה שלהן אינו חלק ומודרני, אלא יותר מחוספס ומבליט את צבע הברזל ואופי החומר. החספוס והיופי של החומר מתחברים אל עולם הטבע הכפרי ובאים לידי ביטוי גם בידיות. תוכלו למצוא ידיות בגוונים של ברזל שחור מחוספס או בגווני נחושת זהובים וירוקים. כל הצבעים הללו מתחברים מצוין עם גוון העץ שיהיה במטבח.

חזיתות מגירות וארונות עם דוגמה וחיתוכים

מטבחים בחיפה בסגנון מודרני, מביאים עמם ארונות חלקים ללא חיתוכים או דוגמאות. במטבחים הכפריים הדלתות וחזיתות המגירות יהיו עם דוגמה, חיתוכים, מסגרות, קרניזים ועוד. כל אלו יהפכו את המטבח למסוגנן, יפה ובמראה כפרי מוקפד ויוקרתי. כאשר תעצבו את המטבח, חשוב שתשימו לב לביטוי הדוגמא במגירות ואיך היא נראית כאשר היא נמצאת על ארון. שימו לב שהשילוב של השניים נראה טוב.

שימוש בצבעים בחלקים מסוימים במטבח

במטבח הכפרי אין חשש משימוש בגווני צבע. תוכלו לתכנן חלק מהמטבח בגוון עץ וחלק אחר בגוון ירוק כהה או בהיר, טורקיז, כחול או תכלת. צבע העץ נחשב לצבע ניטרלי המשתלב מצוין עם גוונים צבע נוספים. אם אתם אוהבים צבעוניות, אל תהססו להשתמש בה במטבח.

הצבת אי עם משטח עץ או בוצ'ר

האי הוא משטח העבודה במטבחים הכפריים. כיום תוכלו לראות את האי עשוי משיש, מעץ, דמוי עץ או בוצ'ר עץ אלון. האי הוא לב המטבח הכפרי ובו יש גם אחסון, גם אזור ישיבה וכמובן שטח עבודה גדול המאפשר לכם לבשל בכיף, בדיוק כמו האיכרים בכפר.

המון שטחי אחסון

למטבחים כפריים מודרניים המון שטח אחסון המתוכנן בקפידה על פי הצרכים שלכם. יש בו מקום לכל פריט שאתם זקוקים לו על מנת לבשל.

לסיכום, למטבח הכפרי אלמנטים ייחודיים השואבים השראה מהכפרים האירופאים והאמריקאים שם הטבע נכנס גם הביתה. אם גם אתם רוצים מטבח כפרי יוקרתי המשדר יופי, טבע ושלווה, הכניסו את האלמנטים שציינו וכך תוכלו ליצור לכם את מטבח החלומות.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות בקליק

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest