מכוניות היברידיות – העתיד של כדור הארץ

אנחנו הישראלים, כשאנחנו רוצים לקנות רכב חדש, אחד הדברים הכי חשובים לנו הוא עד כמה חסכוני הרכב, ולא סתם – מחירי הרכב בישראל מרקיעים שחקים משנה לשנה, ולא קל לתחזק רכב במדינת ישראל.

לכן, בתור ישראלים, אנחנו נחפש את הרכבים החסכוניים יותר (כמובן יש יוצאים מן הכלל שחשוב לכם אלמנטים אחרים ברכב ופחת החיסכון). הבשורה הטובה היא, שרכבים הופכים לחסכוניים יותר ויותר משנה לשנה. הטכנולוגיה הופכת את הרכבים ליעילים יותר, ואלו כתוצאה יעילים יותר בצריכת הדלק וחוסכים לכם את גדילת החור בכיס.

רכבים היברידיים – דוגמא לחיסכון בדלק

הדוגמא לרכב החסכוני ביותר הם רכבים חשמליים, שהם לא כל כך נפוצים כמו אחיהם הרכבים ההיברידיים, ולכן אנו נתמקד ברכבים ההיברידיים. המהפכה ההיברידית החלה עם הטויוטה פריוס המצוינת שמגיע מקונצרן הרכב המתקדם והאיכותי, שפשוט פער את פי התעשייה בתדהמה למראה הרכב המתקדם שמונע על ידי חשמל ובנזין.

טויוטה קאמרי הייבריד
טויוטה קאמרי הייבריד

כמובן שרכבים אלו תפסו תאוצה ענקית בעולם, למרות חוסר ההיכרות עם הטכנולוגיה, והדגמים אכן נחלו הצלחה רבה, והיום ניתן לראות על הכביש לא מעט רכבים כאלו לצד רכבי בנזין (למרות שרכבי בנזין עם עדיין הבחירה הפופולרית בקרב רוב האנשים, כנראה בגלל עדיין חוסר ההיכרות עם העולם ההיברידי)

איך רכב היברידי תורם לשמירה על כדור הארץ?

בגלל שרכבים היברידיים מונעים על ידי שני סוגי מנועים כאשר האחד הוא המנוע הקלאסי – מנוע הבנזין, והמנוע השני הוא המנוע החדש – המנוע החשמלי, צריכת הדלק היא מועטת ובכך שריפה ופליטה של גזעים רעילים כלפי האטמוספירה היא נמוכה משמעותית. כתוצאה – האוויר נקי יותר לנשימה ברחבי הערים, והכי חשוב – הטכנולוגיה החדשה מאטה את שינויי האקלים ההרסניים.

איך קונים רכב היברידי היום?

הדרך הטובה ביותר לקנות רכב היברידי היא בסוכנות רכב, ב- 100 אחוז מימון לרכב ללא מקדמה. בנוסף, תוכלו למצוא רכבים היברידיים רבים עם מבצעי רכב שונים, בעיקר בתקופות החגים, ותופתעו לגלות שהמחירים אטרקטיביים במיוחד, לא פחות מרכבי בנזין.

לסיכום? אם אתם לא מכירים את עולם הרכבים ההיברידיים, אנו ממליצים לכם בחום לנסות אותם, או רכבים חשמליים. בהצלחה!

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות בקליק

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest