תיקי נשים טבעוניים ללא פגיעה בבעלי חיים

צרכנות היא תופעה מערבית נפוצה, אנחנו רוצים לקנות עוד ועוד! וזה לא נגמר.. למעשה, אין שום בעיה עם לקנות מוצרים שאנחנו צריכים, או מוצרים שפשוט בא לנו עליהם! הבעיה היא שצרכנות מובילה גם לזיהום סביבה גדול. מוצרים מפלסטיק, למשל, תורמים רבות לזיהום הסביבה. בנוסף, מוצרים מעור פוגעים בבעלי חיים ומזינים את התעשיה מן החי.

עם כל זה, יש לא מעט אופציות לקנות מוצרים שאינם פוגעים בבעלי חיים. בכתבה הבאה נדבר על תיקי נשים טבעוניים של המעצבת CHILLA, תיקים שעשויים מבדי ריפוד או מבדים דמוי עור. תיקים כאלו הם גם יפים במיוחד וגם אינם תורמים לפגיעה בבעלי חיים – בדיוק כמו שאנחנו אוהבות! אז בואו נתחיל.

פאוצ'ים

אחד הדברים היותר ויותר בולטים בשנים האחרונות הן החזרה של הפאוצ'ים, וההופעה שלהן על כל בחורה מגניבה שאנחנו רואים ברחוב. האמת שפאוצ'ים הם לא רק נחלתן של נשים וגם לא מעט גברים מעדיפים ללכת עם פאוצ'ים מאשר תיקי גב גדולים ומסורבלים. דווקא כשזה מגיע לבדים טבעוניים, פאוצ'ים מככבים, מאחר ושבדי הריפוד הצבעוניים שבאים בשלל טקסטורות, מוסיפים לצבעוניות, הרעננות והגיוון של הפאוצ'ים, הרבה יותר מאשר בדי עור כהים ומשעממים.

בצורה כזו, אתן יכולות לקנות אפילו כמה פאוצ'ים, וכל יום לרענן עם פאוץ' אחר, אם זה ירוק, צהוב, אדום, דמוי עור נחש ועוד.

תיקים טבעוניים
תיקים טבעוניים

תיקי החתלה

לאמהות בינינו, בשורה גדולה בכתבה הזו. כבר לא צריך להתפשר על תיק החתלה משעמם (או בשמו הנפוץ, תיק עגלה) שניתן למצוא ברשתות הגדולות. כיום המעצבת CHILLA ומעצבות תיקי נשים אחרות עושות תיקי החתלה מגניבים, איכותיים, עם חשיבה ברמה הכי גבוהה שיש. כך שאתן יכולות גם להסתובב עם התינוק שלכן בצורה הכי נוחה שיש וגם לשמור על סטייל הכי מגניב שיש.

קייס ללפטופ

גם קייס ללפטופ ניתן היום למצוא אצל CHILLA ומעצבות תיקים אחרות, קייס למחשב נייד שמעוצב ברמה הגבוהה ביותר עם סופר סטייל, וכמובן עשוי מבדים שאינם מגיעים מן החי. כך ניתן להסתובב עם הלפטופ שלכן בכיף ולשמור על סטייל מיוחד, ולא עוד תיק לפטופ משעמם שיש לכולם.

לסיכום

תחום עיצוב התיקים בישראל מתפתח יותר ויותר עם השנים. מעצבות תיקים כמו CHILLA מייצרות בישראל מהחומרים הכי איכותיים מגוון סוגים של תיקים שמתאימים לכל צורך – תיקי החתלה, תיקים למחשבים ניידים, פאוצ'ים, תיקי גב, ארנקים ועוד. הבשורה היא משמחת במיוחד מאחר ולא צריך לסוע לחו"ל על מנת להתחדש בתיק חדש – יש לנו את התיקים הכי מגניבים כאן בארצנו היפה!

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות בקליק

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest