חברת ניקיון – איך בוחנים איכות של חברת ניקיון

מבחן ניקיון לבית או לעסק, על פניו הוא דבר מאוד פשוט. אנחנו יכולים להיכנס אל חלל המבנה ולזהות מיד אם הוא נקי או לא. אנחנו יכולים לשים לב אם הרצפה מלוכלכת, אם יש אבק על פריטי ריהוט שונים, האם יש פסולת שלא נזרקה ומעלה ריח לא נעים ועוד. ישנם מספיק דרכים לבחון האם המקום נקי או מלוכלך.

אך כשאנחנו רוצים לבחון חברת ניקיון ולערוך לה מבחן איכות, על מנת להחליט האם לשכור את שירותיה או לא, הרי שאנחנו לא יכולים להסתפק רק בשאלה, האם המקום נקי או מלוכלך. ישנם מאפיינים נוספים שאנחנו צריכים לבדוק. מאפיינים שיכולים להשפיע על איכות התוצר שאנחנו מקבלים מהחברה.

זה נכון כשאנחנו רוצים לשכור את שירותיה של חברת ניקיון לצרכים עסקיים, קרי ניקיון של משרד, חנות, או כל מקום אחר, וכן זה נכון כשאנחנו רוצים לשכור את שירותיה לצרכים אישיים, פרטיים, כלומר ניקיון של חלל מגורים כזה או אחר. מאחר ואנחנו לא רוצים לבזבז את כספנו לחינם, אז נרצה לעשות כל מבחן אפשרי בשביל לקבל תשובה חד משמעית ומוחלטת, האם משתלם לנו לשכור את שירותיה או לא.

חברת ניקיון
חברת ניקיון

חשוב לציין, אנחנו יכולים לערוך מבחני איכות בעצמנו ואנחנו יכולים להסתמך על המלצות וחוות דעת של בני משפחה, חברים, גולשים באינטרנט ועוד. יש לנו מספיק כלים ואמצעים היום בשביל לקבל מידע על חברות ניקיון, ולהחליט על פיו, את מי נכון לנו לשכור.

לפני שנציג כמה מאפיינים שיכולים להשפיע על ההחלטה שלנו, אנחנו צריכים לזכור שמדובר בהחלטה בעלת משמעויות רחבות, מעבר לניקיון. יש בהחלטה זו השפעות כלכליות, השפעות של סגנון ואיכות חיים או לחילופין, יצירת סביבת עבודה נעימה ואיכותית, וכן השפעה כיצד הלקוחות או האורחים שלנו יראו את המקום וכיצד ירגישו כשהם ייכנסו אליו וישהו בו.

איך נקבע האם חברת ניקיון היא איכותית?

ניקיון – הבסיס העיקרי הוא כמובן הניקיון. לשם כך הוא נבחן האם צוות החברה משאיר אחריו חלל נקי. החל ממרצפות, רהיטים, מטבח, חלונות וכל דבר אחר שאנחנו רוצים שהצוות ינקה אותו עבורנו.

שירות – אחד הדברים החשובים שכל בעל מקצוע ובפרט חברות ניקיון צריכות לספק לנו הוא שירות. זה אומר, עמידה בהסכמים, מוכנות לבצע עבודות ושירותים שאנחנו מבקשים, על מנת לשפר את איכות העבודה, להקשיב לטענות וביקורות ולהגיב בהתאם ועוד.

דייקנות – חברת ניקיון אמורה לפעול על פי לוח זמנים מאוד מדוקדק. בין אם זה אומר להגיע בשעות קבועות ובין אם זה אומר לסיים את העבודה תוך זמן מסוים. זה חשוב בשביל שאנחנו לא נפריע לצוות הניקיון לעבוד והם לא יפריעו לנו בשגרת החיים. לכן, חשוב לוודא שמדובר בצוות דייקן, שיודע להגיע בזמן ולפעול בתוך לוח זמנים מוסכם.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות בקליק

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest