החלטתם לקנות רכב חדש? קונים חכם – קונים חסכוני בדלק

כשאנחנו מדברים על צריכת דלק, אין כלל אצבע אחד, מאחר וצריכת הדלק מושפעת מלא מעט גורמים. אחד הגורמים העיקריים שיש לשים לב אליהם בבחירת הרכב חדש שלכם הוא משקלו הרכב. עכשיו אנחנו לא מצפים ממכם לשקות את הרכב – אבל באופן דיי ברור, ככל שהרכב קטן יותר כך הוא שוקל פחות, כלומר רכבי מיני יהיו חסכוניים יותר מרכבים מסחריים.

הדבר השני אליו יש להתייחס, הוא נפח המנוע של הרכב. ככל שנפח המנוע גדול יותר כך הרכב יצרוך יותר דלק, אם כי המשקל ונפח המנוע בדרך כלל עובדים זה עם זה, כלומר רכב גדול עם יחידת מנוע קטנה יצרוך דלק יותר מרכב גדול עם יחידת מנוע גדולה מאחר ושהוא יתאמץ יותר, המנוע הקטן לא יספק את הצרכים של משקלו הגדול של הרכב.
אך באופן כללי, תמיד תחשבו מה הם הצרכים שלכם, ואם אתם לא צריכים רכב חזק מדי, תמיד עדיף ללכת על הרכב הקומפקטי עם יחידת ההנעה הקטנה יותר.

רכב חדש ? גורמים נוספים שכדאי להם להתייחס על מנת לחסוך כמה שיותר בדלק

עוד אחד מהדברים שהכי משפיעים על צריכת דלק הוא תיבת הילוכים. תיבה ידנית תמיד תהיה יותר חסכונית מעצם אופי הפעילות שלה, מאשר תיבה אוטומטית, מכיוון שההעברת ההילוכים מתרחשת בצורה שהיא בריאה וחסכונית יותר לרכב. תיבות אוטומטיות פעמים רבות מושכות את ההילוכים יותר מאשר כשמשתמשים בתיבה ידנית וזה גורם לבזבוז גדול של יותר דלק.

עם תיבה ידנית יש לכם את השליטה המושלמת על מתי להכניס את ההילוך, ואם אתם מרגישים שהאוטו מתאמץ (כלומר, משתמש בהרבה דלק) אז אתם יכולים להעביר במומנטום המושלם את ההילוך וכך למנוע שריפה מיותר של דלק.

לסיכום ?

אם אתם מחפשים רכב חדש ורוצים לחסוך בדלק ועל הדרך גם לשמור על סביבה נקייה וירוקה, כדאי שתשימו לב לגורמים אלו. ניתן היום למצוא רכבים חסכוניים מעולים במבצעי רכב בחברות הליסינג, שמציעות גם 100 אחוז מימון לרכב חדש ללא מקדמה

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות בקליק

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest