מגרדת לחתולים האהובים שלכם, זה בריא להם.. וזה טוב בשבילכם!

יש לכם חתול בבית והוא שורט את הרהיטים? אל תדאגו מדובר על פעולה נורמלית לחלוטין לחתול. חתולים הם הרי טורפים וציידים, והם זקוקים מטבעם לעבוד ולהתאמן על כישורי הציד שלהם ולחזק אותם.

לכן חתולים אוהבים לשרוט משטחים על מנת ללטש את הציפורניים שלהם. מן הסתם אינכם מעוניינים שהם יעשו את זה על הרהיטים בביתכם, על כן מומלץ לכם להשתמש במגרדת לחתולים שתספק את יצר הגירוד שלהם ותציל את הרהיטים המסכנים. כמה הסברים לגבי מתקני הגירוד השונים:

סוגים שונים של מתקני גירוד

מתקן בסיסי

ישנם סוגים שונים של מתקני גירוד, מתקן גירוד בסיסי יספק רק את צורך הגירוד של החתול וייתכן שישעמם אותו במהרה. מתקנים מתקדמים יותר הם מתקני טיפוס שיספקו גם את יצר הטיפוס של החתול – חתולים אוהבים לטפס, וגם להשקיף ולתצפת מגבוה, בהתאם לאינסטינקט הצייד המקורי שלהם.

לכן ישנם מתקני טיפוס שהחתול יכול לטפס עליהם, אותם הוא ימצא מעניינים בהרבה והם גם יפעילו אותו יותר ויגרמו לו להוציא אנרגיה ולהתחזק בצורה משמעותית.

חתולים
חתולים

מתקנים מתקדמים

מתקנים מתקדמים יותר כוללים גם אזורים שונים שמאפשרים לחתול גם לדלג ובכך להתאמן על פעילויות נוספות שיגרו אותו יותר. מתקנים בעלי קומות שונות מאפשרים גם לשים בתוכם אביזרים שונים, כמו צעצועים שונים ומזון או מים לחתולים.

מתקנים כאלה יגרמו לחתולים לבלות בהם זמן רב ולבזבז הרבה אנרגיה, זה יתרום גם למצבו הנפשי של החתול וימנע ממנו דיכאון ושעמום, יועיל גם למצבו הפיזי כאשר הוא ישחק ויתאמן הרבה יותר, וגם כמובן למצב הרהיטים בבית.

תשקיעו עבור החתול שלכם!

חשוב שתשקיעו במתקנים לחתול הבית שלכם, לכל מגרדת לחתולים מחיר המתאים לה, וחשוב שתבחרו באחת המתאימה ביותר. גם מבחינת הגודל של החדר או הבית, גם מבחינת הכסף שתירצו להשקיע, וגם מבחינת העדפות של החתול, חתולים שונים מעדיפים סוגי משטחים שונים, חלק אוהבים לגרד בצורה אופקית וחלק בצורה מאוזנת, חלקם מעדיפים משטחים במרקם מסוים, כמו בד או עץ, ולא יגרדו משטחים אחרים.

חלקם גם יתרגלו לרהיטים שלכם ותצטרכו להרגיל אותם במיוחד להרפות מהם. חבל שתוציאו כסף מיותר על מתקן שלא יתאים לבעל החיים שלכם, או שהוא ישתמש בו לתקופה קצרה וימצה אותו במהרה ולא יגע בו יותר.

כמו שאתם משקיעים במתקני בילוי לחתולים שלכם, כדאי שתשקיעו גם באוכל המתאים ביותר, בתחום המזון לחתולים אין עוררין שהמותג הנחשב ביותר הוא BRIT, המגיע בשלל סוגים שונים, וודאו שהחתול שלכם מקבל את הטוב ביותר.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות בקליק

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest